مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1398 ساعت 22:582019-07-14فناوري

سیم کارت های نجومی از کجا می آیند؟


مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات با اشاره به قیمت سیم کارت هایی که به مشترکان واگذار می شود، گفت: حدود اختیارات ما مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات است که یک طرفش اپراتور و طرف مقابل مشترک است؛ - بنابراین اگر مشترکی بخواهد سیم کارتش را به دو یا سه برابر قیمت بفروشد، کاری از دست رگولاتوری ساخته نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه سیم کارت در زمان ورود به کشور که هنوز هم استفاده از آن ها همه گیر نشده بود، قیمت هایی چند برابر گوشی های امروزی داشت و به چند 10 میلیون می رسید، اما با گذشت زمان و فراگیر شدن سیم کارت در جامعه، این اعداد به قیمتی منطقی تر رسید و افراد را به خرید ترغیب کرد؛ همانطور که در حال حاضر ضریب نفوذ سیم کارت بیش تر از تعداد جمعیت ایران است و این موضوع حاکی از آن است که حتی برخی از افراد بیش تر از یک سیم کارت دارند.

با ورود سیم کارت های اعتباری به عرصه ی ارتباطات، قیمت ها کاهش یافت و اکنون با صرف هزینه های بسیار کمتر هم می توان از سیم کارت های اعتباری اپراتورها برخوردار شد.

اما هنوز هم سیم کارت های دائمی قیمت های بالاتری نسبت به اعتباری ها دارند و حتی سیم کارت های کارکرده که به دلیل واگذاری از همان ابتدا دیگر صفر محسوب نمی شوند اما هنوز از قابلیت لوکس و رند بودن برخوردارند، قیمت های بعضاً نجومی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیم کارت های نجومی از کجا می آیند؟

سیم کارت های نجومی از کجا می آیند؟