مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 09:132019-07-15اقتصادي

ادامه فروش موفق «مرد عنکبوتی» در گیشه؛ «شیرشاه» به چین رسید


جدیدترین قسمت از سری فیلم های ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی» با ادامه روند موفق خود در گیشه بین الملل، فروش جهانی خود را به رقمی نزدیک به 850 میلیون دلار رساند.

- ادامه فروش موفق مرد عنکبوتی در گیشه؛ شیرشاه به چین رسید جدیدترین قسمت از سری فیلم های ابرقهرمانی مرد عنکبوتی با ادامه روند موفق خود در گیشه بین الملل، فروش جهانی خود را به رقمی نزدیک به 850 میلیون دلار رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، مرد عنکبوتی: دور از خانه پس از 17 روز اکران به فروش 572 میلیون دلاری در گیشه بین الملل دست یافت تا رکورد فروش خارجی این مجموعه فیلم را که پیش از این با 555 میلیون دلار در اختیار مرد عنکبوتی 3 بود را به نام خود ثبت کند.

این فیلم با احتساب فروش 247 میلیون دلاری که تاکنون در سینماهای آمریکا به دست آورده، مجموع فروش جهانی خود را به 847 میلیون دلار ارتقا داد.

در قسمت جدید از فیلم مرد عنکبوتی که دنباله ای بر مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017) محسوب می شود، پیتر پارکر با بازی تام هالند و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به ایتالیا سفر می کنند اما این تعطیلات با مأموریتی که به او محول می شود کوتاه می شود و باید با یک شخصیت شرور به نام میستریو با بازی جک جیلنهال همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فروش موفق «مرد عنکبوتی» در گیشه؛ «شیرشاه» به چین رسید

ادامه فروش موفق «مرد عنکبوتی» در گیشه؛ «شیرشاه» به چین رسید