مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 10:582019-07-15اجتماعي

از روستای هرمی شکل تا عروسی هر ساله پیرشالیار ...


استان کردستان با جاذبه های طبیعی و بکر خود، منطقه ای موردتوجه برای گردشگران طبیعت است چرا که هر چهار فصل کردستان دارای جذابیت های منحصربفرد خود بوده و به تناسب تنوع سلیقه گردشگران در این استان جاذبه وجود دارد.

- طبیعت سرسبز و مسحور کننده فصل بهار، آب و هوای دلپذیر و میوه های خوشمزه تابستان، طبیعت زیبا و سور انارها در پاییز و روسفیدی زمستان در استان کردستان شما را به این سرزمین فرا می خواند.

منظره های طبیعی، چشمه سارهای خروشان، خانه های کاه گلی و سنگی روستایی، همراه با مردمان با صفا و مهمان نواز از جمله ویژگی های استان کردستان است که هرساله گردشگران زیادی به این دلیل به کردستان سفر می کنند.

آداب و رسوم و سنت های چندین هزار ساله، خانه ها و عمارت های تاریخی، جشنواره های برداشت محصولات مختلف و… نیز از دیگر جاذبه های گردشگری کردستان هستند.

هر نقطه از استان کردستان دارای زیبایی های منحصر بفرد خود است که آشنا شدن با فرهنگ و جاذبه های این استان قطعاً برای کسانی که تاکنون به این استان سفر نکرده اند، خالی از لطف نیست.

*این عکس متعلق به دریاچه آو مرده در بالادست هورامان تخت است آوات مکاری، رییس گروه توسعه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کردستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: گردشگران و خانواده های استان کردستان را از بُع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روستای هرمی شکل تا عروسی هر ساله پیرشالیار ...

از روستای هرمی شکل تا عروسی هر ساله پیرشالیار ...