مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 15:082019-07-15حوادث

حمله یک شیر به مرد اسرارآمیز


«نادر رضا نوری» یا همان «مهندس نوری» مرد اسرارآمیز دهکده طبیعت قزوین، در جریان بازدید علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی از دهکده طبیعت مورد حمله یک قلاده شیر قرار گرفت و با مداخله به هنگام مأموران و مربیان حیوانات این حادثه کنترل شد.

- نادر رضا نوری یا همان مهندس نوری مرد اسرارآمیز دهکده طبیعت قزوین، در جریان بازدید علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی از دهکده طبیعت مورد حمله یک قلاده شیر قرار گرفت و با مداخله به هنگام مأموران و مربیان حیوانات این حادثه کنترل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر رضا نوری یا همان مهندس نوری مرد اسرارآمیز دهکده طبیعت قزوین، در جریان بازدید علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی از دهکده طبیعت مورد حمله یک قلاده شیر قرار گرفت و به اورژانس منتقل شد؛ علت حمله این شیر هنوز مشخص نیست.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این خصوص گفت: در سفر معاون رییس جمهور به استان قزوین و در حین بازدید از دهکده طبیعت که ظهر امروز صورت گرفت متأسفانه پس از ورود مسئول دهکده به داخل قفس شیرها شاهد حمله یک قلاده شیر به آقای نوری بودیم که خوشبختانه با مداخله به هنگام مأموران و مربیان حیوانات این حادثه کنترل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله یک شیر به مرد اسرارآمیز

حمله یک شیر به مرد اسرارآمیز