مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 15:282019-07-15ورزشي

بازگشت مجری های نوستالژیک کودک/الهه رضایی و و گیتی خامنه در «40+»


«40+» برنامه ای است که با هدف مرور خاطرات و یادآوری آداب و سنن خوب گذشته و با اجرای گیتی خامنه و الهه رضایی با بخش های متنوعی روی آنتن شبکه هفت می رود.

- بازگشت مجری های نوستالژیک کودک/الهه رضایی و و گیتی خامنه در 40+ 40+ برنامه ای است که با هدف مرور خاطرات و یادآوری آداب و سنن خوب گذشته و با اجرای گیتی خامنه و الهه رضایی با بخش های متنوعی روی آنتن شبکه هفت می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهربانی، تهیه کننده برنامه 40+ درباره هدف این برنامه گفت: برنامه 40+ با هدف یادآوری زندگی و خاطرات گذشته افراد بالای 40 سال تولید می شود و در واقع نوعی خاطره بازی است.

وی افزود: بازگشت به زندگی گذشته و ساده با یادآوری قناعت، دوستی ها، همبستگی ها، همدلی ها، روابط خوب و یکرنگی ها بین افراد از اهداف اصلی این برنامه است و می خواهیم به نسل جوان نشان دهیم، دورانی که همه این خوبی ها در آن بود، چقدر زیبا بود و آرامش و صمیمیت در آن موج می زد.

شاید تکنولوژی و پیشرفت در آن سال ها وجود نداشت و سختی زندگی بیشتر بود ولی زیبایی زندگی در آن دوران نیز بیشتر بود.

وی پویانمایی، سریال های قدیمی، موسیقی های قدیمی، کلیپ هایی از تهران قدیم، پرداختن به مشاغل قدیمی که اکنون وجود ندارند، گزارش مردمی، حضور مردم در برنامه، ارسال خاطرات و تصاویر از سوی مخاطبان، مصاحبه با بزرگان فرهنگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مجری های نوستالژیک کودک/الهه رضایی و و گیتی خامنه در «40+»

بازگشت مجری های نوستالژیک کودک/الهه رضایی و و گیتی خامنه در «40+»