مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 09:382019-07-16سياسي

تهیه پیش نویس اولیه «سیاست های کلی تامین اجتماعی» تا پایان مرداد


نایب رییس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی از تهیه پیش نویس اولیه سیاست های کلی تامین اجتماعی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تا پایان مرداد خبر داد و گفت: - تهیه پیش نویس اولیه سیاست های کلی تامین اجتماعی تا پایان مرداد نایب رییس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی از تهیه پیش نویس اولیه سیاست های کلی تامین اجتماعی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تا پایان مرداد خبر داد و گفت: اگر این سیاست های کلی ابلاغ شود باید در تنظیم قوانین عادی و برنامه بودجه سنواتی ملاک عمل قرار بگیرد و به نوعی شابلونی برای تنظیم و تدوین قواعد جدید مرتبط با تامین اجتماعی است و مسیر حرکت را مشخص می کند.

علی حیدری، ضمن بازدید از ایسنا به مناسبت فرارسیدن روز تامین اجتماعی (25 تیرماه)، به اعلام جزییات فرآیند تدوین سیاست های کلی تامین اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: عدم وجود سیاست های کلی مدون و منسجم یکی از چالش های بزرگ در حوزه رفاه و تامین اجتماعی است.

وی افزود: رفاه و تامین اجتماعی یک حوزه تعهدی و بین نسلی است؛ یکسری مسائل و مشکلات موجود نیز محصول چندنسل مدیریتی کشور است و اگر قرار بر اصلاح این رویه ها باشد باید فرآیندهای مشخصی طی شود.

نایب رییس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه یک نقصان در حوزه رفاه و تامین اجتماعی این است که قوای سه گانه و مراجع موثر در تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پیش نویس اولیه «سیاست های کلی تامین اجتماعی» تا پایان مرداد

تهیه پیش نویس اولیه «سیاست های کلی تامین اجتماعی» تا پایان مرداد