مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 15:132019-07-16اقتصادي

مخالفان FATF در مجمع می گفتند مخالفت شان اعلام نشود


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: سال گذشته و در جریان بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجمع اشخاصی که مخالف تصویب لوایح بودند تاکید داشتند که مخالفت آنها با لوایح مذکور اعلام نشود چون روی تورم و افزایش نرخ ارز تاثیر می گذارد که این یک تناقض آشکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: می گوید مجمع تشخیص مصلحت نظام آن گونه که باید فعال نیست، گلایه دارد از به تعطیلات رفتن اعضا، آن هم در شرایطی که هنوز لوایح مرتبط با اف ای تی اف بلاتکلیف هستند، تاکید می کند تصویب نشدن این لوایح یک هدیه بزرگ برای ترامپ است و.

سیدمحمد صدر که دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام به عضویت این نهاد درآمده است از موافقان تصویب شدن لوایح جنجالی CFT و پالرمو است.

او در گفت وگویی که با خبرآنلاین داشت این را هم تاکید دارد که لوایح مذکور هرچه سریع تر باید تعیین تکلیف شده و در این زمینه رای اعضای مجمع هم به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

با او در دفتر کارش درباره عملکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره اخیر و بعد از آیت الله هاشمی رفسنجانی و آخرین وضعیت لوایح مرتبط با FATF به عنوان مهم ترین دستور کار مجمع به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانید.

بیماری آیت الله هاشمی شاهرودی بر مدیریت مجمع سایه انداخته بود آقای صدر! عده ای معتقدند مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان FATF در مجمع می گفتند مخالفت شان اعلام نشود

مخالفان FATF در مجمع می گفتند مخالفت شان اعلام نشود