مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 21:292019-07-16بين الملل

دادگستری آمریکا از اعلام جرم علیه پلیس قاتل یک سیاه پوست خودداری کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های آمریکایی امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند داستان های فدرال این کشور علیه افسر پلیس سفیدپوستی که سال 2014 یک دستفروش سیاه پوست مبتلا به آسم را خفه کرده بود، - رسانه های آمریکایی گزارش داده اند وزارت دادگستری این کشور از اعلام جرم علیه یک افسر پلیس نیویورک که در سال 2014 فرد سیاه پوستی را خفه کرده بود، خودداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های آمریکایی امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند داستان های فدرال این کشور علیه افسر پلیس سفیدپوستی که سال 2014 یک دستفروش سیاه پوست مبتلا به آسم را خفه کرده بود، اعلام جرم نخواهند کرد.

یک فرد مطلع از این پرونده روز سه شنبه در گفتگو با آسوشیتدپرس تصریح کرده دادستان ها علیه دانیل پانتلئو ، افسر سفیدپوستی که تابستان سال 2014 با حلقه کردن دستش دور گردن اریک گارنر باعث خفگی او شده بود اعلام جرم نخواهند کرد.

مرگ گاردنر اعتراضات گسترده و سراسری سیاه پوستان در سراسر آمریکا را به همراه داشت و آخرین کلمات او قبل از مرگ ( نمی توانم نفس بکشم ) به شعاری نمادین در تظاهرات های فعالان سیاه پوست در هفته ها و ماه های بعد تبدیل شد.

وبگاه شبکه خبری سی ان ان با تأیید خبر آسوشیتدپرس نوشته تصمیم وزارت دادگستری آمریکا در حالی اتخاذ شده که بعد از مرگ گارنر آزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری آمریکا از اعلام جرم علیه پلیس قاتل یک سیاه پوست خودداری کرد

دادگستری آمریکا از اعلام جرم علیه پلیس قاتل یک سیاه پوست خودداری کرد