مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 14:382019-07-17سياسي

وجود 560 هزار طرح نیمه تمام در کشور


نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم موانع تولید را رفع کنیم بخش عظیمی از مشکلات کشور حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود بهمنی در مراسم قدردانی از صنعتگران البرز که در سالن 9دی هشتگرد برگزار شد، اظهار کرد: منطقه البرز منطقه ای است که با وجود کوچک بودن و اقوام مختلف و جمعیت زیاد یک استان دارای پتانسیل بسیار بالایی است.

وی با اشاره به امکاناتی که در البرز وجود دارد، افزود: این استان در کشاورزی و شیر رتبه بالایی را در کشور کسب نموده است و سالانه 700 هزار تن یعنی 80 درصد شیر استان در نظرآباد تولید می شود.

نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 3 هزار و 200 کارخانه در این منطقه وجود دارد، گفت: اگر بتوانیم موانع تولید را رفع کنیم بخش عظیمی از مشکلات کشور حل می شود.

بهمنی با بیان اینکه در این منطقه یک بیمارستان خوب وجود ندارد، عنوان کرد: در این منطقه 20 هزار متر زمین در بهترین نقطه به ساخت بیمارستان اختصاص داده شده است که تامین اجتماعی و سرمایه گذاران برای ساخت آن می توانند وارد عمل شوند.

بهمنی با اشاره به اینکه 7 ماه پیش پل های راه آهن ما را تخریب کرده اند و باید هرچه سریعتر آن را اصلاح کنند، بیان کرد: کارخانجات ما نیاز به نقدینگی دارند، در سال های قبل این کارخانجات با 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 560 هزار طرح نیمه تمام در کشور

وجود 560 هزار طرح نیمه تمام در کشور