مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 14:482019-07-17بين الملل

چالش های احتمالی گفت وگو با یک مقام خارجی در تلویزیون ایران


«اگر تلویزیون ایران دعوتم کند می پذیرم»؛ این جمله، چند روز قبل از سوی وزیر امور خارجه آمریکا مطرح شد.

مایک پمپئو درباره پذیرش حضور در تلویزیون ایران، - در گفت وگو با محمد سلطانی فر و حسن عابدینی به بحث گذاشته شد چالش های احتمالی گفت وگو با یک مقام خارجی در تلویزیون ایران اگر تلویزیون ایران دعوتم کند می پذیرم ؛ این جمله، چند روز قبل از سوی وزیر امور خارجه آمریکا مطرح شد.

مایک پمپئو درباره پذیرش حضور در تلویزیون ایران، به این نکته اشاره کرده است که محمدجواد ظریف ـ وزیر امور خارجه ایران ـ نیز چنین فرصتی را داشته است.

در پی اظهار نظر وزیر امور خارجه آمریکا، برخی سیاسیون و رسانه ها از آن به عنوان فرصتی مغتنم یاد و اینگونه عنوان کردند که پیش از این ها باید رسانه های ایران به او درخواست مصاحبه می دادند.

انتقادی که از یک دهه قبل به رسانه های رسمی ایران و خصوصا صداوسیما وارد بوده و عنوان می شده، در شرایطی که مقامات ایرانی بارها مقابل دوربین های شبکه های تلویزیونی خارجی نشسته و به پرسش های خبرنگاران پاسخ داده اند، چرا رسانه ملی ما نباید سران کشورهای دیگر را وادار به پاسخگویی کند.

البته در مقطعی به واسطه گفت وگوی اختصاصی صداوسیما با حسن نصرالله و بشار اسد تلاش شد به این انتقادها پاسخ داده شود و در ادامه هم برنامه ای با عنوان سفیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های احتمالی گفت وگو با یک مقام خارجی در تلویزیون ایران

چالش های احتمالی گفت وگو با یک مقام خارجی در تلویزیون ایران