مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 09:532019-07-19سياسي

آسیب هایی که باید جدی گرفته شود!


الان دیگر زمان آن رسیده که مهارت های فرزند پروری تان را کمی سبک سنگین کنید و با روش های متفاوتی با فرزندتان برخورد کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزند شما دیگر یک کودک نیست، او دیگر سال های نوجوانی و جوانی اش را می گذراند، یک روز می بینید که خیلی مودب و خوش رفتار است و روز دیگر در خود فرو رفته و اخلاق خوشی ندارد.

او دیگر به مسایل متفاوتی فکر می کند و از شما توقعات تازه ای دارد، مثلاً دلش می خواهد در زمان رفت و آمد او محدودیتی وجود نداشته باشد و با دوستان خود بیرون برود بدون اینکه از او استنطاق شود.

شکی نیست که نوجوان و جوان هم خط قرمزهایی را که شما برایش گذاشته اید امتحان خواهد کرد تا ببیند شما تا چه اندازه در این قوانین جدی هستید و چقدر می توانید سرکشی های او را تحمل کنید.

با تمام این حرف ها او هنوز هم فرزند شماست و حتی اگر از قوانین شما سرپیچی کند باز هم به شما نیاز دارد، مهم این است که بتوانید تشخیص دهید کدام تلاش ها ارزشش را دارد و کدامیک نتیجه معکوس می دهد.

اشتباهات رایج والدین و نحوه اصلاح انتظار بدترین را دارید و از آینده می ترسید بر علایق و سرگرمی های مورد علاقه اش تاکید کنید.

کتاب های فرزند پروری زیادی می خوانید و مو به مو عمل می کنید در هنگام برخورد و ارتباط با فرزندتان باید کتاب را کنار بگذارید و به تصمیم و انتخاب خودتان اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب هایی که باید جدی گرفته شود!

آسیب هایی که باید جدی گرفته شود!