مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 09:282019-07-20اقتصادي

50 درصد صندلی هنرستان های غیردولتی خالی اند


مدیرکل اسبق مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگ و دولت ما، ضد بخش خصوصی است گفت: در بخش خصوصی آموزش و پرورش، علیرغم تلاش های انجام شده، - آمار سال 96و 97 نشان می دهد که از 26 هزار صندلی در هنرستان های غیردولتی 13 هزار و 662 صندلی خالی مانده است؛ یعنی حدود 51 درصد ظرفیت هنرستان های غیردولتی خالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید تهرانیان در برنامه تلویزیونی پرسشگر با موضوع جایگاه مدارس غیردولتی در مهارت آموزی با بیان اینکه مهمترین مراکزی که می توانند به جریان مهارت آموزی کمک کنند مدارس هستند گفت: برنامه های مختلفی در این زمینه اجرا شده که از جمله آنها می توان به طرح ایران اشاره کرد.

وی افزود: تا خرداد ماه جاری 54 میلیون و 926 هزار نفر- ساعت کار برای 905 هزار دانش آموز در طرح ایران مهارت در سطح کشور به ثبت رسیده است.

در این طرح 5292 مدرسه متوسطه اول شرکت کردند که 1593 مورد مدارس غیردولتی بودند که 30 درصد کل مدارس غیردولتی را شامل می شود، در حالی که 10 درصد کل مدارس مجری طرح ایران مهارت، مدارس دولتی هستند.

این کارشناس مدیریت آموزشی با اشاره به اینکه مدارس غیردولتی از ساعات اضافه آموزشی برای فعالیت های مکمل غیردرسی برخوردارند و از این جهت طرح ایران مهارت در مدارس غیردولتی قابلیت اجرایی بهتری دارد گفت: طرح ایران مهارت شاخه های بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد صندلی هنرستان های غیردولتی خالی اند

50 درصد صندلی هنرستان های غیردولتی خالی اند