مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 10:182019-07-20بين الملل

فشار تل آویو بر حماس برای بازگرداندن 4 اسیر اسراییلی


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از همه رهبران دینی خواست حماس را برای بازگرداندن چهار اسراییلی تحت فشار بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، یسراییل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از همه رهبران دینی خواست جنبش حماس را برای بازگرداندن چهار اسیر اسراییلی که به گفته تل آویو در جنگ علیه نوار غزه در سال 2014 توسط این جنبش بازداشت شدند، تحت فشار بگذارند.

کاتس توییت کرد: در کنفرانس وزارتی درباره آزادی دینی از همه رهبران مذهبی خواستم حماس را برای بازگرداندن دو شهروند اسراییلی و اجساد دو تن از سربازان ما به نام های هدار گولدن و آرون شاؤول به خانواده هایشان تحت فشار بگذارند.

وزارت خارجه آمریکا این کنفرانس را در روزهای 16 تا 18 ژوییه جاری در واشنگتن و با حضور صدها تن از رهبران دینی و دولتی و نیز نهادهای جامعه مدنی برگزار کرد.

گردان های القسام، شاخه نظامی حماس اوایل آوریل 2016 برای اولین بار فاش کردند که چهار اسیر اسراییلی دارند، آنها اشاره ای به زنده یا مرده بودن این اسرا نکردند.

تل آویو نیز پیشتر از مفقود شدن اجساد گولدن و شاؤول، دو سرباز خود در نوار غزه طی حمله ای خبر داد که از هشتم ژوییه 2014 آغاز شد و تا 26 اوت همان سال ادامه داشت اما وزارت جنگ این رژیم در ژوئن 2016 اعلام کرد که آنها گم شده و اسیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار تل آویو بر حماس برای بازگرداندن 4 اسیر اسراییلی

فشار تل آویو بر حماس برای بازگرداندن 4 اسیر اسراییلی