مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 14:582019-07-20سياسي

احراز صلاحیت 12 هزار نفر در انتخابات شورایاری های تهران


رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران از احراز صلاحیت 12 هزار نفر در پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران خبر داد و افزود: در این انتخابات تنها 98 نفر رد صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی در نشست خبری پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران در تشریح روند برگزاری این انتخابات گفت: هفته تبلیغات شورایاری ها آغاز شده و ما همه توان خود در جهت افزایش مشارکت مردم تهران به کار خواهیم گرفت تا در 352 محله شهر تهران جمعه آینده با حضور پرشور مردم این انتخابات برگزار شود.

وی با اشاره به این که حدود 12 هزار نفر واجد شرایط به عنوان کاندیدا صلاحیتشان در این انتخابات احراز شده است اظهار کرد: تنها 98 نفر یعنی زیر صد نفر در این انتخابات صلاحیتشان احراز نشده است.

در حقیقت شورا و شهرداری با رویکرد حداقل عدم احراز صلاحیت این انتخابات را برگزار خواهند کرد.

میلانی در خصوص ترکیب شغلی افراد ثبت نام کننده در این انتخابات گفت: 23 درصد اصناف، 4 درصد خانم های خانه دار، 10 درصد فعالان حوزه مسکن، 2 درصد دانشجو، 15 درصد کارمند دولت، 5 درصد وکلا، 5 درصد پزشکان و دو درصد کارمندان شهرداری تهران بوده اند.

وی در خصوص موضع سازمان بازرسی درباره غیر قانونی بودن این انتخابات گفت: مهمترین نکته آقای سراج ریاست سازمان بازرسی این موضوع است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز صلاحیت 12 هزار نفر در انتخابات شورایاری های تهران

احراز صلاحیت 12 هزار نفر در انتخابات شورایاری های تهران