مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 23:082019-07-20اجتماعي

هیجان عبور از راهرویی با 311 پله شگفت انگیز را از دست ندهید


برای کسانی که شمال و جذابیت های آن را برای مسافرت انتخاب می کنند، رامسر مقصد آشنایی است.

اما اندک مسافران یا گردشگرانی هستند که بدانند حوالی همین شهر جلگه ای سرسبز و پر از منظره و خاطره، - قلعه ای وجود دارد که از فرازش می توان همه مناظر دریا و دشت غرب مازندران را یکجا به تماشا نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقصد امروز سفرم قلعه مارکوه در رامسر غربی ترین شهرستان مازندران و عروس شهرهای ایران است.

این را من نمی گویم، کافیست جستجویی مختصر در اینترنت داشته یا یکبار رامسر را به عنوان مقصد گردشگری چند روزه خود انتخاب کنید، آنگاه شما نیز بر این مدعا صحه خواهید گذاشت.

اما چرا از لابه لای این همه مکان جذاب تفریحی و گردشگری در رامسر من مارکوه را انتخاب کردم به باستانی بودن منطقه، هیجان عبور از راهرویی با 311 پله کوتاه و منظره بی نظیر، زیبا و خارق العاده و نفس گیر آن مربوط می شود.

جزییاتی از پیشینه قلعه مارکوه قلعه مارکوه برفراز کوهی به همین نام در ارتفاع 260 متری از سطح دریا قرار داشته که تاریخ در بیان مشخصاتش گنگ است.

هرچند از ابهت و شکوه این قلعه 600 مترمربعی اکنون چیزی جز حصارهای اطراف آن و سه برج نگهبانی و بقایای چند اتاق نصفه و نیمه چیزی برجای نمانده اما قدمت این بنا به دوران تاریخ پس از اسلام بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیجان عبور از راهرویی با 311 پله شگفت انگیز را از دست ندهید

هیجان عبور از راهرویی با 311 پله شگفت انگیز را از دست ندهید