مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 23:342019-07-21ورزشي

پاسخ دفتر صادق محصولی به ادعای احمد توکلی پیرامون پرونده وی در دادگاه انقلاب


روز گذشته آقای احمد توکلی در مصاحبه ای مواردی را در رابطه با معرفی آقای محصولی و وزرای دولت نهم به مجلس مطرح کرده اند که خلاف واقع بوده و خوش بینانه می توان آنها را حمل بر فراموشی بعد از گذشت بیش از یک دهه دانست! 1- بر خلاف ادعای ایشان، - دفتر صادق محصولی در اطلاعیه ای نسبت به مصاحبه احمد توکلی واکنش نشان داده و اعلام کرد: بر خلاف ادعای آقای توکلی اصل موضوع رای نیاوردن آقای محصولی کذب محض است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، امروز دفتر صادق محصولی در اطلاعیه ای نسبت به ادعاهای احمد توکلی واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: روز گذشته آقای احمد توکلی در مصاحبه ای مواردی را در رابطه با معرفی آقای محصولی و وزرای دولت نهم به مجلس مطرح کرده اند که خلاف واقع بوده و خوش بینانه می توان آنها را حمل بر فراموشی بعد از گذشت بیش از یک دهه دانست! 1- بر خلاف ادعای ایشان، آقای محصولی هیچ وقت پرونده ای در دادگاه انقلاب نداشته است.

2- همچنین ایشان هیچ گاه با اتهام تصرف عدوانی و تبدیل آن به ساختمان در هیچ دادگاهی روبرو نبوده واین مطالب نیز خلاف واقع بوده و کذب محض است.

3- برخلاف اشاره تلویحی آقای توکلی، هیچ حکمی در دادگاه بر علیه آقای محصولی صادر نشده بوده تا ایشان نگران ریخته شدن آبروی وزیر پیشنهادی دولت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دفتر صادق محصولی به ادعای احمد توکلی پیرامون پرونده وی در دادگاه انقلاب

پاسخ دفتر صادق محصولی به ادعای احمد توکلی پیرامون پرونده وی در دادگاه انقلاب