مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:382019-07-22اقتصادي

تامین زیرساخت های گردشگری در سواحل دریاچه ارومیه سرعت گیرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: تامین زیرساخت های گردشگری در سواحل دریاچه ارومیه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حسینی در جلسه کارگروه گردشگری دریاچه ارومیه با بیان اینکه حضور گردشگران تابستانی در حاشیه دریاچه ارومیه قابل توجه است، افزود: تامین زیرساخت های گردشگری در سواحل این دریاچه بسیار ضروری است و دستگاه های مسئول باید در این خصوص به سرعت وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: در روزها و هفته های اخیر شاهد حضور پرشور مردم بومی و گردشگران از استان های مختلف کشور در سواحل دریاچه ارومیه بوده ایم ولی آن طور که باید و شاید، امکانات زیرساختی در این خصوص مهیا نبوده است.

حسینی اظهار کرد: باید اقداماتی در سواحل این دریاچه انجام گیرد که علاوه بر جذب گردشگر و مسافر، آسایش خاطر را برای استفاده کنندگان از دریاچه فراهم آورد.

وی با بیان اینکه جاده شهید کلانتری پذیرای بیشترین مسافران تابستانی دریاچه ارومیه بوده است، بیان کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا دهکده ساحلی چی چست، منطقه قالقاچی، منطقه کاظم داشی و دیگر مناطق حاشیه ای نیز برای جذب گردشگر مهیا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: سرمایه گذاری با حجم بسیار زیاد، نیاز اصلی امروز گردشگری دریاچه ارومیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت های گردشگری در سواحل دریاچه ارومیه سرعت گیرد

تامین زیرساخت های گردشگری در سواحل دریاچه ارومیه سرعت گیرد