مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 15:432019-07-22ورزشي

پیام رییس صداوسیما برای «عموپورنگ»


رییس سازمان صداوسیما با ارسال پیامی به نشست خبری عوامل مجموعه محله گل و بلبل، تولد داریوش فرضیایی ـ عموپورنگ ـ را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط معاونت سیما، در این نشست مسلم آقاجان زاده ـ تهیه کننده سه فصل مجموعه محله گل و بلبل ـ با اعلام این خبر که تیم سازنده این مجموعه برنامه ای برای ساخت فصل جدید ندارد، گفت: 280 قسمت از سال 94 تا همین چند روز قبل با عنوان محله گل و بلبل روی آنتن شبکه دو بردیم و حالا زمان آن رسیده است که سراغ ایده های جدید و برنامه های نو برویم.

آقاجان زاده با بیان اینکه در سومین فصل از محله گل و بلبل سعی کردیم اتفاق خوبی برای کودکان رقم بزنیم، گفت: محتوا را ارتقا دادیم و از فضای کار متفاوتی استفاده کردیم.

بازیگران، دکور و متن همواره تغییرات مثبتی داشت که مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

تهیه کننده محله گل و بلبل با اشاره به این موضوع که کار در حوزه کودک در همه بخش های کشور مظلوم واقع شده است و مدافع ندارد، گفت: از رسانه ها می خواهیم صدای اهالی این حوزه باشند و کمک کنند کار در حوزه کودک رونق پیدا کند.

مسلم آقاجان زاده از کمک های مدیریت شبکه دو سیما در طول ساخت این مجموعه هم قدردانی کرد و گفت: ما همچنان به دنبال کار در حوزه کودک در تلویزیون هستیم و تلاش می کنیم در آینده با ایده های نو وراد این عرصه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس صداوسیما برای «عموپورنگ»

پیام رییس صداوسیما برای «عموپورنگ»