مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 17:432019-07-22سياسي

جای خالی نهادی برای تایید سلامت مواد غذایی خانگی


برخی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان زمینه مناسبی برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار دارند، با این حال هیچ نهاد یا دستگاهی در کشور وظیفه تایید سلامت مواد غذایی خانگی را بر دوش نگرفته است.

- رییس جهاد دانشگاهی استان قم گفت: برخی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان زمینه مناسبی برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار دارند، با این حال هیچ نهاد یا دستگاهی در کشور وظیفه تایید سلامت مواد غذایی خانگی را بر دوش نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حیدری در دیدار با رییس و معاونین پارک علم و فناوری استان قم گفت: بعضی از نیاز های جهاد دانشگاهی می تواند در برخی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری برآورده شود.

حیدری افزود: بعضی فعالیت ها را میتوان بصورت مشترک با پارک علم و فناوری استان انجام داد بطور مثال موادی در آزمایشگاه ها استفاده می شود که در کشور تولید نمی شود، اگر شرکت های تحت پوشش پارک علم و فناوری بتوانند برای تولید این مواد اقدامی انجام دهند با استفاده از این مواد می توان محصولات بسیار مفیدی تولید کرد.

وی به طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: برخی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان قم زمینه مناسبی برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار دارند، با این حال هیچ نهاد یا دستگاهی در کشور وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی نهادی برای تایید سلامت مواد غذایی خانگی

جای خالی نهادی برای تایید سلامت مواد غذایی خانگی