مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 00:492019-07-22سياسي

پورمختار: انتخابات شورایاری ها در قانون جایگاهی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره غیرقانونی بودن انتخابات شورایاری ها گفت: - عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه چیزی در قانون به عنوان شورایاری ها وجود ندارد و نباید انتخابات آن برگزار شود، گفت: ورود سازمان بازرسی کل کشور و اعلام غیرقانونی بودن برگزاری انتخابات شورایاری ها صحیح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره غیرقانونی بودن انتخابات شورایاری ها گفت: رییس سازمان بازرسی بارها در این باره صحبت کرده و در نامه های متعدد به دستگاه های دولتی و سران قوا غیرقانونی بودن آن متذکر شده است.

وی افزود: در قانون چیزی به عنوان شورایاری وجود ندارد و بر همین مبنا اگر در دوره ای انتخابات شورایاری ها برگزار شده است به دلیل غفلت صورت گرفته است.

بی توجهی شده و یا حساسیتی در این مورد وجود نداشته است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: برای من سؤال است که موضوع شورایاری ها چه صیغه ای است و کجای قانون وجود دارد این در حالی است که در مورد برگزاری انتخابات شوراها چنین چیزی نیست ودر آنجا علی البدل وجود دارد و هر کسی از حد نصاب لازم رای کمتری بیاورد بین 3 تا 7 نفر بر اساس تعداد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمختار: انتخابات شورایاری ها در قانون جایگاهی ندارد

پورمختار: انتخابات شورایاری ها در قانون جایگاهی ندارد