مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 14:182019-07-23سياسي

غنا و موسیقی حرام قساوت را برای دل و روح انسان به همراه می آورد


غنا و موسیقی حرام قساوت را برای دل و روح انسان به همراه می آورد به گونه ای که انسان دیگر نمی تواند لذت مناجات برای خداوند و خلوت با وی را تجربه کند، - عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: غنا و موسیقی حرام قساوت را برای دل و روح انسان به همراه می آورد به گونه ای که انسان دیگر نمی تواند لذت مناجات برای خداوند و خلوت با وی را تجربه کند، باید توجه کنیم که همه موسیقی‎های پخش شده توسط صدا و سیما مجاز نیستند و انسان باید در این زمینه هوشیار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله شب زنده دار در آیین معرفی درسنامه غنا و موسیقی که صبح امروز در مرکز تخصصی فقهی ولی امر(عج) قم برگزار شد، گفت: طبق حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است، اولین گام برای تحصیل درست علم، تمرکز کامل در کلاس درس است، به گونه ای که شخص تمام توجه خود را به مباحث علمی کتاب اختصاص دهد، گام دوم تفکر در مباحث مطرح شده در کلاس است.

وی ادامه داد: مطلب دیگری که توسط پیامبر اکرم(ص) در کسب علم مورد تاکید است، عمل به آموزه ها و سپس نشر آن در میان سایر افراد است.

این استاد حوزه در خصوص روش صحیح کسب علم بیان کرد: برای اینکه مباحث علمی در حافظه بماند می توان آن را در غالب نظم و شعر قرار داد چرا که خاصیت ذهن انسان به ویژه در جوانی و نوجوانی، حفظ آسان شعر و نظم است، گاها این اشعار تا سال ها در ذهن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنا و موسیقی حرام قساوت را برای دل و روح انسان به همراه می آورد

غنا و موسیقی حرام قساوت را برای دل و روح انسان به همراه می آورد