مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 07:342019-07-24دانش

اردوی جهادی دانشجویان پیام نور همدان از سوم مرداد آغاز می شود


مهدی کوثری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردوی جهادی با حضور حدود 70 نفر از دانشجویان جهادگر این دانشگاه خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز همدان از برگزاری اردوی جهادی با حضور حدود 70 نفر از دانشجویان جهادگر این دانشگاه خبر داد.

مهدی کوثری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردوی جهادی با حضور حدود 70 نفر از دانشجویان جهادگر این دانشگاه خبر داد و گفت: این اردو در روستا های پاوان، قمشانه، قره دای و تجرک از توابع شهرستان فامنین برگزار می شود.

کوثری با بیان اینکه این دوره از اردو های جهادی از سوم مرداد آغاز می شود، ادامه داد: حدود 9 روز در این مناطق حضور خواهیم داشت و به ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و عمرانی می پردازیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز همدان بیان کرد: طی چند سفر به فامنین با امام جمعه، اعضای شورای شهر، آموزش و پرورش و مسئولان صنعت و معدن این شهرستان گفتگو کرده و هماهنگی های لازم را انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه اردوی جهادی دانشگاه پیام نور همدان در دو مرحله برگزار می شود، افزود: در مرحله اول اردوی 9 روزه انجام می شود و طی آن بنا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی دانشجویان پیام نور همدان از سوم مرداد آغاز می شود

اردوی جهادی دانشجویان پیام نور همدان از سوم مرداد آغاز می شود