مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 10:392019-07-24سياسي

هاشمی: تهران برای حمل و نقل عمومی زیرساخت مناسب ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح استودیو پلیس پایتخت با تشکر از همه کسانی که در نیروی انتظامی و رسانه ملی برای راه اندازی استودیو پلیس پایتخت زحمت کشیده اند به مساله نظم و امنیت پرداخت و اظهار داشت: - رییس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه زیرساخت هایی که هم اکنون در تهران وجود دارد برای حمل و نقل عمومی کافی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح استودیو پلیس پایتخت با تشکر از همه کسانی که در نیروی انتظامی و رسانه ملی برای راه اندازی استودیو پلیس پایتخت زحمت کشیده اند به مساله نظم و امنیت پرداخت و اظهار داشت: نظم و امنیت دو مولفه بسیار مهم و به عنوان فعالیت ذاتی پلیس است.

هاشمی تصریح کرد: مسائلی نظیر ترافیک پایه و اساس نظم در پایتخت است و طبیعی است که ناهنجاری های اجتماعی که منجر به آسیب های اجتماعی می شود اگر درست با آن ها برخورد شود باعث امنیت می شود.

رییس شورای شهر تهران به بحث ترافیک اشاره و اظهار داشت: در بحث ترافیک و امنیت اجتماعی ما حاضر به همکاری هستیم.

وی با اظهار تاسف از اینکه زیرساخت هایی که هم اکنون در پایتخت وجود دارد برای حمل و نقل عمومی کافی نیست تصریح کرد: در تهران زیرساخت های خوبی است، اما تجهیز نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: تهران برای حمل و نقل عمومی زیرساخت مناسب ندارد

هاشمی: تهران برای حمل و نقل عمومی زیرساخت مناسب ندارد