مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 11:332019-07-24اقتصادي

تنگه هرمز جای بازی با مقررات بین المللی نیست/دنیا باید از سپاه سپاسگزار باشد


رییس جمهور با تاکید بر اینکه این دولت هرگز فرصت مذاکره را از دست نداده و نخواهد داد، گفت: تا زمانی که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده دارم، برای انجام مذاکره عادلانه، - قانونی و عزتمندانه کاملاً آمادگی داریم تا مشکلات را حل و فصل نماییم؛ اما در عین حال حاضر نیستیم به اسم مذاکره کنار میز تسلیم بنشینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به اینکه در هفته های گذشته شاهد تحرکات دیپلماتیک هم در کشورمان و هم در اروپا و سایر مناطق جهان بودیم، گفت: یکی از تلاش هایی که دولت یازدهم از ابتدا پیگیری می کند، این بوده که در عرصه سیاسی و توافقات احتمالی بن بست شکسته شود.

روحانی خاطر نشان کرد: مذاکراتی که در طول 8 سال قبل از دولت یازدهم جریان داشت، از گشایش چندانی برخوردار نبود و هیچ وقت به نتیجه ملموسی نمی رسید و بدخواهان ایران هر روز محدودیت و مضیقه جدیدی را علیه کشورمان ایجاد کرده و قطعنامه های جدیدی صادر می کردند به نحوی که در آن دوران 6 قطعنامه شورای امنیت و سازمان ملل علیه ایران صادر شد.

رییس جمهور گفت: اولین اقدام دولت یازدهم شکستن بن بست سیاسی در عرصه بین المللی بود و دولت توانست همانطوری که وعده داده بود در ظرف صد روز، بن بست ها را کنار بزند و در این 100 روز به توافق ژنو، دست پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگه هرمز جای بازی با مقررات بین المللی نیست/دنیا باید از سپاه سپاسگزار باشد

تنگه هرمز جای بازی با مقررات بین المللی نیست/دنیا باید از سپاه سپاسگزار باشد