مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 12:332019-07-24ورزشي

ماجرای مزدک، ارمغان انحصار صداوسیما


امسال همزمان با فصل نقل وانتقالات، بمب خبری فوتبال ایران جایی بیرون از فضای باشگاه ها و در حوزه رسانه ای ترکید؛ آنجا که خبر رسید مزدک میرزایی از صداوسیما جدا شده و ضمن مهاجرت به انگلستان، - همکاری با شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال را بر عهده گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش در ادامه یادداشت خود در دنیای اقتصاد نوشت: خبر بی نهایت غافلگیرکننده بود؛ به ویژه از این جهت که مزدک در تمام این سال ها چهره ای آرام و بی حاشیه داشت و هرگز وارد هیچ جنجالی نمی شد.

فکرش را بکنید؛ محمدحسین میثاقی بعد از مدت کوتاهی تهیه گزارش برای برنامه نود، خودش را در چنان جایگاهی دید که جای شخص عادل فردوسی پور را گرفت.

طبع مزدک اما آنقدر ملایم و آرام بود که سال های طولانی فقط متن سوال پیامکی هر هفته نود و نیز نریشن بخش نود تا نود را قرائت می کرد و هیچ سهم بیشتری از امپراتوری دوست صمیمی اش نمی خواست.

باور اینکه چنین چهره ای از تلویزیون ایران کنده شود و مهم تر از آن دست به یک انتخاب جنجالی بزند بسیار دشوار بود؛ آن قدر که حتی اولین رسانه های مطلع شده از خبر هم ساعت ها از انتشار آن پرهیز کردند.

نهایتا اما موضوع مهاجرت میرزایی درست از آب درآمد تا یک سوال بسیار مهم پابرجا باقی بماند؛ اینکه اصولا چرا چنین اتفاقی رخ می دهد؟ مساله ساده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مزدک، ارمغان انحصار صداوسیما

ماجرای مزدک، ارمغان انحصار صداوسیما