مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 15:132019-07-24فرهنگي

حاتمی و معادی در میان برترین بازیگران سینمای جهان


نشریه «ایندی وایر» در فهرست خود از برترین نقش آفرینی های یک دهه اخیر سینمای جهان، نام پیمان معادی و لیلا حاتمی را برای بازی در فیلم «جدایی» در این فهرست قرار داد.

- نشریه ایندی وایر در فهرست خود از برترین نقش آفرینی های یک دهه اخیر سینمای جهان، نام پیمان معادی و لیلا حاتمی را برای بازی در فیلم جدایی در این فهرست قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش که به بررسی 50 نقش آفرینی از سال 2010 تا کنون سینمای جهان پرداخته است، گروه منتقدان نشریه سینمایی ایندی وایر با تمجید از لیلا حاتمی و پیمان معادی برای بازی در فیلم برنده اسکار جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی، آن ها را به ترتیب در رتبه های 36 و 37 فهرست خود قرار داده است.

این گزارش در این باره می نویسد: گرچه فیلم جدایی موفقیت های متعددی از جمله جایزه اسکار را سزاوارانه برای کارگردانش به ارمغان آورده اما لیلا حاتمی نیز برای بازی در این فیلم شایسته تحسین است.

او در این فیلم در زن نقش سیمین بازی می کند که در تلاش است از کشور خارج شود اما زمانی که متوجه می شود همسرش با او موافق نیست تصمیم می گیرد به هر شکل ممکن مسیر خود را ادامه دهد.

در این میان دادگاه در مقابل او قرار می گیرد، اما این آغاز مشکلات است و اتفاقی مسائل بغرنج خانوادگی را پیچیده تر از قبل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی و معادی در میان برترین بازیگران سینمای جهان

حاتمی و معادی در میان برترین بازیگران سینمای جهان