مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 17:432019-07-24سياسي

پلاک خادمی راهیان نور به سردار علی فضلی اهدا شد


سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) عیادت کرد.

- سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) عیادت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار سردار علی فضلی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در کارنامه فعالیت های خود سمت های همچون جانشین سابق قرارگاه ثارالله تهران، معاونت عملیات فرماندهی کل سپاه پاسداران و فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران و فرماندهی لشکر 10 سید الشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس به ثبت رسیده است گفت: بنده صمیمانه از مجموعه عزیزانمان در بنیاد حفظ آثار و در ستاد مرکزی راهیان نور، قرارگاه راهیان نور، قرارگاه مرکزی و همه قرارگاههای منتسب به راهیان نور که این پرچم کار بزرگ و ارزشمند فرهنگی را که مولای ما به آن دل بسته اند و انتظار دارند قدرشناسی می کنم، الحمدلله اصحاب و یاران ایشان در این مسیر گام های بلندی را برداشته اند.

وی با بیان اینکه قریب به یک ماهی است بنده با مشکلات شیمیایی و پوکی استخوان و غیره ناگزیر به شیمی درمانی شدم ولی به لطف خدا وضعیتم بهتر هست یادآور شد: امروز هم که آقا نادر ادیبی تشریف آوردند و محبت کردند که بهترین نشان و هدیه ای که می توانیم داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک خادمی راهیان نور به سردار علی فضلی اهدا شد

پلاک خادمی راهیان نور به سردار علی فضلی اهدا شد