مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مرداد 1398 ساعت 03:432019-07-25اقتصادي

وقتی جیب مسافران را با عنوان تور ارزان قیمت خالی می کنند


رییس پلیس فتا بوشهر در هشدار به مسافران تابستانی از دام کلاهبردارانی خبر داد که تحت عنوان بلیط و تور ارزان قیمت، حساب برخی از شهروندان ناآگاه را خالی می کنند.

- سرهنگ مهدی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به سفرهای تابستانی و همچنین دغدغه هموطنان گرامی برای تهیه بلیط و.

بازار خرید و فروش اینترنتی بلیط و تورهای مسافرتی داغ بوده و در همین راستا افراد سودجو نیز از این موقعیت بهره جسته و از طرق مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

وی افزود: یکی دیگر از ترفندهای کلاهبرداران در این زمینه، تبلیغ و ثبت نام تورهای مسافرتی با قیمتی بسیار پایین ولی با وعده خدمات با کیفیت بالا از طریق تبلیغات اینترنتی است.

در موارد متعددی شهروندان متقاضی، مورد سوءاستفاده قرار گرفته و تبلیغات کذب این سودجویان منجر به کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی از مالباختگان شده است که این موضوع در خصوص تورهای خارج از کشور متأسفانه متداول تر می باشد.

رییس پلیس فتا بوشهر بیان کرد: به کلیه افرادی که قصد عزیمت به مسافرت در ایام تابستان را دارند توصیه می شود کلیه تورها و خدمات آن ها را از مراکزی که مجوزهای لازم در زمینه گردشگری دارند تهیه نمایند و حتی الامکان با مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و شرکت های معتبر، اقدام به خرید بلیط و یا تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جیب مسافران را با عنوان تور ارزان قیمت خالی می کنند

وقتی جیب مسافران را با عنوان تور ارزان قیمت خالی می کنند