مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مرداد 1398 ساعت 15:042019-07-25اجتماعي

گزینه ای که با رندی دم از اجرایی شدن سند تحول در آموزش و پرورش می زند!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اواسط خرداد ماه بود که خبر استعفای بطحایی وزیر پیشین آموزش و پرورش همه ی دغدغه مندان نظام تعلیم و تربیت را به شوک فرو برد.

- گزینه ای که با رندی دم از اجرایی شدن سند تحول در آموزش و پرورش می زند! اکنون رییس جمهور و یا شاید هم رییس برنامه و بودجه، سیدجواد حسینی را برای وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد داده اند.

کسی که پیشتر از سند 2030 حمایت کرده و اکنون با رندی دم از اجرایی شدن سند تحول می زند! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اواسط خرداد ماه بود که خبر استعفای بطحایی وزیر پیشین آموزش و پرورش همه ی دغدغه مندان نظام تعلیم و تربیت را به شوک فرو برد.

این خبر که ابتدا از سوی روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تکذیب شده بود ساعتی بعد صحت آن مشخص شد.

اما آنطور که در متن استعفای وی آمده، برای تصدی صندلی مجلس وزارت را رها کرده است! و هم اکنون به سمت معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد رسیده و در دانشگاه ما نیز به جمع اساتید دروس صلاحیت دبیری پیوسته.

فارغ از تمام وعده هایی که برای بهبود وضع آموزش و پرورش و فرهنگیان داشت و اینکه تا چه میزان در این مهم موفق بوده یا خیر، با توجه به تاریخ انتخاب وزرا در این وزارت خانه به این می رسیم که نه تنها پیشرفت آموزش و پرورش و رسیدگی به وضع معیشتی معلمان اولویت نبوده بلکه همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه ای که با رندی دم از اجرایی شدن سند تحول در آموزش و پرورش می زند!

گزینه ای که با رندی دم از اجرایی شدن سند تحول در آموزش و پرورش می زند!