مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مرداد 1398 ساعت 20:592019-07-25حوادث

دستگیری برداران دالتون در مهرآباد جنوبی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسن نورآبادی، رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی گفت: روز گذشته ماموران عملیات کلانتری 119 مهرآباد جنوبی حین گشت زنی با یک خودروی 405 مشکوک که هیچگونه پلاکی بر روی آن نصب نبود برخورد و در ادامه برای بررسی موضوع، - چهار فرد سابقه دار معروف به برداران دالتون حین درگیری با ماموران دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسن نورآبادی، رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی گفت: روز گذشته ماموران عملیات کلانتری 119 مهرآباد جنوبی حین گشت زنی با یک خودروی 405 مشکوک که هیچگونه پلاکی بر روی آن نصب نبود برخورد و در ادامه برای بررسی موضوع، به کله پزی که خودرو کنار آن پارک شده بود مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد هیچ کدام از شهروندان اطلاعی از اینکه خودرو برای چه کسی است ندارند و در نتیجه ماموران به محل پارک خودرو رفته و برای مشخص شدن وضعیت 405 فاقد پلاک را بررسی کردند که مشخص شد درب خودرو باز هست.

وی افزود: حین بررسی خودرو بالاخره چهار مرد جوان از داخل همان کله پزی بیرون آمدند و بیان داشتند که خودروی مذکور برای این افراد است، اما وقتی از طرف ماموران مورد پرس و جو قرار گرفتند جواب های ضد و نقیضی را مطرح کردند و در اقدامی با سوار شدن بر خودرو، بدون توجه به ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری برداران دالتون در مهرآباد جنوبی تهران

دستگیری برداران دالتون در مهرآباد جنوبی تهران