مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مرداد 1398 ساعت 13:132019-07-26سياسي

یزد تمدن‏‎ساز در شرایط بی‎‎آبی می‎تواند برای بحران امروز هم برنامه داشته باشد


استاندار یزد با بیان این که استان یزد نشان داده است همان گونه که با وجود بی آبی در تاریخ تمدن ساخته ایم و شهر یزد را بنا کردیم، امروز هم از بحران آب طرح ها و برنامه های بسیار خوبی خواهیم ساخت که برای مصرف آب در استان و سطح ملی قطعاً موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمدعلی طالبی در آیین اختتامیه جشنواره سپاس آب که شب گذشته با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد، مدیر دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو و دیگر مسئولین و جمع زیادی از مردم یزد برگزار شد، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره، گفت: جشنواره سپاس آب و نمایشگاه این جشنواره به خوبی توانسته است به اهدافی که از قبل برای آن پیش بینی شده بود، برسد.

وی بیان کرد: همان گونه که در قرآن ذکر شده حیات همه چیز به آب بستگی دارد و یک معنای نهفته ای در این آیه وجود دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

طالبی اظهار کرد: این که وابسته بودن حیات به آب به افراد می فهماند که مسئولیت مدیریت و حفاظت از آب تنها بر عهده وزارت نیرو، آب منطقه ای یا دستگاه خاصی نیست بلکه هر فردی ملزم است به درستی مسئولیت خود را در قبال آب ایفا کند به خصوص در شرایط بحرانی یزد که با آن مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد تمدن‏‎ساز در شرایط بی‎‎آبی می‎تواند برای بحران امروز هم برنامه داشته باشد

یزد تمدن‏‎ساز در شرایط بی‎‎آبی می‎تواند برای بحران امروز هم برنامه داشته باشد