مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مرداد 1398 ساعت 07:352019-07-27سياسي

ترفند جدید اصلاح طلبان برای کسب کرسی های مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: در گفتگو هایی که در مجلس توسط نمایندگان اصلاح طلب مطرح می شود، - نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: اصلاح طلب ها قصد دارند با ترفندی جدید، با استفاده از گزینه های ناشناخته و با تابلوی اصولگرایی در انتخابات مجلس یازدهم حضور پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: در گفتگو هایی که در مجلس توسط نمایندگان اصلاح طلب مطرح می شود، این موضوع همواره از سوی آن ها بیان می شود که مجلس یازدهم در اختیار اصولگرایان خواهد بود.

وی افزود: اصلاح طلبان با توجه به عملکردشان در مجلس دهم امیدی به کسب کرسی در مجلس یازدهم ندارند و سعی دارند تا با تابلوی اصولگرایی وارد عرصه انتخابات مجلس یازدهم شوند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ترفند آن ها برای انتخابات مجلس این است که از چهره های ناشناخته، تحت عنوان اصولگرایی استفاده کنند و با تابلوی این جریان وارد عرصه انتخابات شوند.

آن ها می گویند ما را که به مجلس بعد راه نمی دهند و بهتر است از این روش استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند جدید اصلاح طلبان برای کسب کرسی های مجلس

ترفند جدید اصلاح طلبان برای کسب کرسی های مجلس