مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مرداد 1398 ساعت 11:102019-07-27پزشكي

حریرچی: بیش از 90 درصد تبلیغات حوزه پزشکی و دارویی فاقد مجوز هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در خصوص نحوه نظارت بر تبلیغات پزشکی در رسانه ها و فضای مجازی با اشاره به اینکه، - حریرچی: تمام دارو هایی که از شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند تقلبی هستند / 99 درصد تبلیغات پزشکی و دارویی فاقد مجوز است معاون وزیر بهداشت گفت: تمام دارو هایی که از طریق شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند تقلبی است و از شبکه های غیر رسمی و قاچاق وارد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در خصوص نحوه نظارت بر تبلیغات پزشکی در رسانه ها و فضای مجازی با اشاره به اینکه، قریب به اتفاق تبلیغات پزشکی و دارویی کذب و یا غیر قانونی هستند، گفت: تبلیغ دارو ها و ذکر خواص درمانی در تبلیغات هر نوع مواد و محصول در رسانه های عمومی که مخاطب آنهـا عمـوم مـردم می باشند، طبق قانون ممنوع است.

وی در ادامه افزود: بیش از 99 درصد تبلیغات در حوزه پزشکی و دارویی فاقد مجوز هستند در حالیکه طبق آیین نامه بند ب.

ماده 3سازمان نظام پزشکی همه این تبلیغات باید شماره اخذ مجوز داشته باشند، آیا شما تبلیغی پیدا می کنید که شماره مجوزش را ذکر کنند.

معاون کل وزارت بهداشت تصریح کرد: منظور از تبلیغات پزشکی و دارویی هرگونه پیام یا اطـلاع رسـانی اسـت کـه منجر به ترغیب دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: بیش از 90 درصد تبلیغات حوزه پزشکی و دارویی فاقد مجوز هستند

حریرچی: بیش از 90 درصد تبلیغات حوزه پزشکی و دارویی فاقد مجوز هستند