مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مرداد 1398 ساعت 08:432019-07-28سياسي

حضور «محمدرضا خاتمی» در فراکسیون امید/ تشکیل کارگروهی برای تعامل با قوه قضاییه


سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به حضور محمدرضا خاتمی در جلسه امروز این فراکسیون گفت که فراکسیون امید کارگروهی به ریاست آقای عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل می دهد که این کارگروه موضوع پرونده قضایی آقای محمدرضا خاتمی را هم پیگیری می کند.

- حضور محمدرضا خاتمی در فراکسیون امید/ تشکیل کارگروهی برای تعامل با قوه قضاییه سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به حضور محمدرضا خاتمی در جلسه امروز این فراکسیون گفت که فراکسیون امید کارگروهی به ریاست آقای عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل می دهد که این کارگروه موضوع پرونده قضایی آقای محمدرضا خاتمی را هم پیگیری می کند.

فاطمه سعیدی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: امروز هیات رییسه فراکسیون و دو کمیته سیاسی و حقوقی جلسه ای را با حضور محمدرضا خاتمی برگزار کردند که در آن آقای خاتمی توضیحاتی درباره جزییات دادگاه، حکم صادره و دفاعیاتش ارائه کرد.

به گفته وی در این جلسه اعضای هیات رییسه فراکسیون سوالاتی درباره اظهارات آقای محمدرضا خاتمی و مقامات داشتند که مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد: فراکسیون امید از شعبه رسیدگی کننده به پرونده آقای خاتمی در دادگاه تجدیدنظر درخواست دارد تا با تشکیل جلسه دادرسی اسناد و مدارک ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «محمدرضا خاتمی» در فراکسیون امید/ تشکیل کارگروهی برای تعامل با قوه قضاییه

حضور «محمدرضا خاتمی» در فراکسیون امید/ تشکیل کارگروهی برای تعامل با قوه قضاییه