مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مرداد 1398 ساعت 09:282019-07-28پزشكي

پیش بینی ارائه خدمات درمانی به بیش از 75 هزار زائر پاکستانی


رییس شبکه بهداشت و درمان میرجاوه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی گفت: سال گذشته در ایام اربعین 46 هزار نفر از مرز میرجاوه وارد کشورمان شدند و امسال پیش بینی می شود این آمار با افزایش 40درصدی به 75 هزار نفر برسد .

- عکس تزیینی است رییس شبکه بهداشت و درمان میرجاوه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی گفت: سال گذشته در ایام اربعین 46 هزار نفر از مرز میرجاوه وارد کشورمان شدند و امسال پیش بینی می شود این آمار با افزایش 40درصدی به 75 هزار نفر برسد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی احمدی مقدم ادامه داد: با توجه به بارندگی های اخیر در منطقه، شرایط برای افزایش موارد مالاریا در جنوب غرب آسیا که منطقه آندمیک این بیماری است مساعدتر از گذشته شده است و بنابراین تشدید نظام مراقبت از انتقال بیماری ها در داخل کشور و مرزها ضروریست.

وی تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم شامل امکانات، تجهیزات، لوازم دارویی و درمانی و غربالگری برای پیشگیری از ورود بیماری های مسری مانند فلج اطفال، مالاریا، تب دانگ، التور، در مرز میرجاوه تا اواخر مهر ماه که موعد ورود این زائران است، فراهم خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ارائه خدمات درمانی به بیش از 75 هزار زائر پاکستانی

پیش بینی ارائه خدمات درمانی به بیش از 75 هزار زائر پاکستانی