مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مرداد 1398 ساعت 09:382019-07-28سياسي

انصاری: تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کنیم


اگر ما به نیروهای توانمند داخلی که ایمان، اعتقاد و التزام به پیشرفت کشور دارند و به بیش از شش میلیون ایرانی موفق که در خارج از کشور زندگی می کنند، - یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:اگر ما به نیروهای توانمند داخلی که ایمان، اعتقاد و التزام به پیشرفت کشور دارند و به بیش از شش میلیون ایرانی موفق که در خارج از کشور زندگی می کنند، اجازه حرکت دهیم می توانیم تهدید تحریم را به فرصت پیشرفت تبدیل کنیم.

غلامرضا انصاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این که تحریم ها شرایط بسیار خطرناکی را برای کشور ایجاد کرده، شکی نیست.

امروز در شرایطی قرار داریم که حتی در دوران جنگ و چهل سال گذشته که همواره تحریم بوده ایم هم چنین فشارهایی بر کشور وارد نمی شد؛ در واقع در سخت ترین دوران تحریم هستیم.

وی ادامه داد: برای گذر از این دوران به حفظ سرمایه های اجتماعی نیاز داریم؛ ما در داخل کشور ظرفیت های بالقوه فراوانی داریم.

در حوزه جغرافیایی معادن و ذخایر مثال زدنی داریم و از سوی دیگر در بعد انسانی نیروهای توانمند مهمی در داخل و خارج کشور داریم.

این فعال سیاسی گفت: هر غیرممکنی با هوش و توانمندی نیروهای ما ممکن می شود.

همه دوران دفاع مقدس را یادشان هست که چه مشکلاتی در حوزه موشک داشتیم؛ اما حالا امروز در صنایع موشکی و دفاعی جزو ده کشور برتر دنیا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کنیم

انصاری: تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کنیم