مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مرداد 1398 ساعت 11:432019-07-28بين الملل

قابل اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019


به تازگی فهرستی از قابل اعتمادترین برندهای خودرو توسط موسسه تحقیقاتی جی دی پاور منتشر شده که نشان می دهد خودروسازان کره ای گوی رقابت را از خودروسازان آمریکایی و ژاپنی ربوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه تحقیقاتی جی دی پاور ( JD Pwer) به تازگی نتایج جدیدترین تحقیقات و بررسی های خود را درباره رضایت مندی مشتریان از برندهای مختلف خودروهای توسعه داده شده توسط خودروسازان برتر جهان منتشر کرده است.

این فهرست 10 گانه به خوبی بهترین و قابل اعتمادترین برندهای خودرو را در جهان نشان می دهد که همواره نام برخی از خودروسازان در این لیست می درخشد.

بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، این فهرست همچنین به وضوح نشان می دهد که در جلب رضایت مشتریان، شرکت های خودروسازی کره ای از رقبای آمریکایی و ژاپنی خود پیشی گرفته و عملکرد موفقیت آمیزتری را برای خود به ثبت رسانده اند.

این گزارش که شامل فهرستی از نام های بهترین و قابل اعتمادترین برندهای خودرو در جهان می شود، بر اساس میزان رضایت مندی، شکایات و تعداد مشکلاتی که مشتریان و خریداران در 90 روز نخست با آنها مواجه شده اند، تنظیم و منتشر شده است.

1.

جنسیس جنسیس به عنوان یک خودروی کره ای محصول مشترک شرکت های هیوندای و کیاموتورز، توانسته است در جایگاه نخست این فهرست جای بگیرد و از سایر برندهای برتر موجود در لیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019

قابل اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019