مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 08:152019-07-29سياسي

بسیج دانشجویی پیام نور همدان از مدیران شهری مطالبه گری می کند


حسن برجی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های مطالبه گرانه این تشکل دانشجویی در همدان پرداخت و گفت: - مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان گفت: فعالیت های مطالبه گرانه ما از مسئولان شهری حول محور عدالت شهری در همدان است.

حسن برجی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های مطالبه گرانه این تشکل دانشجویی در همدان پرداخت و گفت: فعالیت عمده ما در حوزه عدالت شهری، ارائه خدمات شهری و مشکلات شهر از نظر مبلمان شهری، فضای سبز و موضوعات فرهنگی است.

برجی با بیان اینکه بررسی مشکلات مردم منطقه کوی خضر همدان در همین راستا صورت گرفت، افزود: گروه تحقیق ما پس از بررسی مشکلات شهری، به مسائل این منطقه رسیدند و گروه مستندسازی وارد شده و مستندی از وضعیت مردم این منطقه تولید می شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان بیان کرد: پس از آن بود که جلساتی با مدیران شهری و برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان برگزار کردیم و قول مساعد گرفتیم که تا آخر سال، در مناطق مسکونی این منطقه، مشکلات را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی پیام نور همدان از مدیران شهری مطالبه گری می کند

بسیج دانشجویی پیام نور همدان از مدیران شهری مطالبه گری می کند