مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 09:182019-07-29اقتصادي

علت افزایش دوباره قیمت مرغ


رییس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی خراسان رضوی گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ تلفات مرغداران است و در حوزه واکسن نیز به دلیل تحریم های موجود و مشکلات مربوط به آن برخی موفق به دریافت واکسن مرغوب نشده و تلفات بیش از حدی داشته اند.

- رییس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی خراسان رضوی تشریح کرد؛ علت افزایش دوباره قیمت مرغ رییس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی خراسان رضوی گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ تلفات مرغداران است و در حوزه واکسن نیز به دلیل تحریم های موجود و مشکلات مربوط به آن برخی موفق به دریافت واکسن مرغوب نشده و تلفات بیش از حدی داشته اند.

احمد سلحشور در گفت وگو با ایسنا در خصوص علت افزایش قیمت مرغ اظهار کرد: قیمت مرغ در گذشته منطقی نبوده و این تصور ایجاد شده که مرغ در حال گران شدن است اما در واقع به قیمت واقعی خود نزدیک شده است.

وی افزود: علت قیمت پایین مرغ در چند ماه گذشته، عرضه بیش از حد در بازار، کمبود تقاضا و گرما بیش از حد در فصل تابستان فصل بوده ولی اکنون به قیمت واقعی خود بر اساس هزینه هایی که به مرغداران تحمیل می شود نزدیک شده است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین از دیگر دلایل افزایش قیمت می توان به تلفات مرغداران اشاره کرد، در حوزه واکسن نیز به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش دوباره قیمت مرغ

علت افزایش دوباره قیمت مرغ