مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 12:432019-07-29پزشكي

قزوین افسرده ترین استان کشور؛ آری یا خیر؟!


در جلسه هم اندیشی «بررسی وضعیت افسردگی در استان قزوین» به بررسی مستندات این ادعا پرداخته شد که در نهایت با استناد به تحقیقات انجام شده در ارتباط با اختلالات روانی، - در جلسه هم اندیشی بررسی وضعیت افسردگی در استان قزوین به بررسی مستندات این ادعا پرداخته شد که در نهایت با استناد به تحقیقات انجام شده در ارتباط با اختلالات روانی، معرفی قزوین به عنوان افسرده ترین استان کشور غیرعلمی عنوان و آن را رد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هم اندیشی صداوسیمای مرکز قزوین با موضوع بررسی وضعیت افسردگی در استان قزوین با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، برنامه سازان صداوسیما و جمعی از کارشناسان حوزه سلامت روان، متخصصان حوزه روانشناسی و اصحاب رسانه استان قزوین در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد.

نبود هیچ مستند علمی برای ادعای قزوین افسرده ترین استان کشور در این نشست روانشناسان و فعالان رسانه با استناد به تحقیقات انجام شده اخیر در ارتباط با اختلالات روانی، معرفی قزوین به عنوان افسرده ترین استان کشور را غیرعلمی دانسته و آن را رد کردند.

لادن محمدی زاده رییس گروه سلامت روان، دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این نشست بیان کرد: آخرین پایش وزارت بهداشت و درمان در سال 90 نشان می دهد در بین اختلالات روان پزشکی، اختلال افسردگی بیشترین ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین افسرده ترین استان کشور؛ آری یا خیر؟!

قزوین افسرده ترین استان کشور؛ آری یا خیر؟!