مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 13:152019-07-29سياسي

متن مکالمه اخطار شناور سپاه به رزم ناو انگلیسی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پی انتشار فیلم کنترل یک یک نفتکش کشور انگلیس از سوی شناور های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حضور یک رزم ناو انگلیسی، - فیلم رصد هوایی و مکالمه شناور نیروی دریایی سپاه با رزم ناو انگلیسی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پی انتشار فیلم کنترل یک یک نفتکش کشور انگلیس از سوی شناور های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حضور یک رزم ناو انگلیسی، فیلم رصد هوایی و مکالمه شناور نیروی دریایی سپاه با این ناو انگلیسی نیز منتشر شد.

بنابر این گزارش، زمانی که رزم ناو انگلیسی تصمیم می گیرد در مأموریت نیرو های سپاه دخالت کند، شناور این نیرو به ناو انگلیسی دستور می دهد که در کار این شناور ها دخالت نکند.

لازم به ذکر است رزم ناو انگلیسی همان ناوی است که کشتی استنا ایمپرو را اسکورت می کرد؛ همان کشتی ای که در تاریخ 28 تیر از سوی نیروی دریایی سپاه توقیف شد و البته در آن مأموریت نیز قصد دخالت داشت، اما باز هم در پی هشدار نیروی دریایی سپاه نتوانست مانع مأموریت این نیرو شود.

بر اساس فیلم منتشر شده از مکالمه شناور سپاه با رزم ناو انگلیسی، ابتدا شناور ایرانی به رزم ناو مذکور اعلام می کند: ناو انگلیسی اف 236! من شناور نیروی دریایی سپاه هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن مکالمه اخطار شناور سپاه به رزم ناو انگلیسی منتشر شد

متن مکالمه اخطار شناور سپاه به رزم ناو انگلیسی منتشر شد