مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 13:582019-07-29بين الملل

چرا عربستان محاکمه سلمان العوده را 5 مرتبه به تعویق انداخت؟


در سایه جلسات محاکمه مضحکی که هراز گاهی برگزار می شود، حتی روح سلمان العوده، مبلغ برجسته سعودی هم خبر نداشت که توییتش به دنبال بحران شورای همکاری خلیج فارس به زندانی شدنش ختم می شود و حتی بالاتر از آن با درخواست دادستانی کل عربستان مبنی بر صدور حکم اعدام وی مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الخلیج آنلاین ، پروردگارا ستایش از آن توست، آنگونه که تو خود را ستوده ای، ما نمی توانیم تو را ستایش کنیم، خدایا در آنچه که خیر و نیکی ملتشان قرار دارد، میان دلهایشان دوستی و محبت برقرار کن .

این پیام توییتری سلمان العوده موجب بازداشت او در ماه سپتامبر 2017 به همراه تعداد زیادی از ملبغان و متفکران توسط دولت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی شد.

طی سال 2019 مقامات سعودی چندین جلسات محاکمه محرمانه العوده را برگزار کردند که آخرین آن 28 ژوییه 2019 بود اما این جلسه لغو و بدون تعیین موعد مشخص دیگر، چند ماه به تعویق افتاد.

از ماه اوت 2018 مقامات سعودی جلسات محاکمه العوده و دیگر بازداشتی ها را با اتهامات مختلف برگزار می کنند، این در حالی است که دنیا تنها به صدور بیانیه هایی اکتفا کرده و خطری که ممکن است علیه العوده رخ دهد، نادیده می گیرد.

سایت خبری خلیج آنلاین طی سال 2018، جلسات محاکمه العوده در شرایط بد و ممانعت از حضور بستگانش در این جلسات را رصد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عربستان محاکمه سلمان العوده را 5 مرتبه به تعویق انداخت؟

چرا عربستان محاکمه سلمان العوده را 5 مرتبه به تعویق انداخت؟