مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 09:282019-07-30سياسي

امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد


امروز سیستم انتخاباتی در ایران اسلامی یک سیستم بسیار قوی است چرا که مردم با رای مستقیم نمایندگان خود را انتخاب می کنند و امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد.

- عضو شورای نگهبان گفت: امروز سیستم انتخاباتی در ایران اسلامی یک سیستم بسیار قوی است چرا که مردم با رای مستقیم نمایندگان خود را انتخاب می کنند و امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای نگهبان استان فارس، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی دوشنبه 7 مرداد در گردهمایی ناظران هیات نظارت انتخابات شیراز، با اشاره به اهمیت ویژه شورای نگهبان در قانون اساسی، گفت: نظارت بر قانون گذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات از میان مجموعه وظایف شورای نگهبان است.

وی با بیان اینکه جایگاه شورای نگهبان آنقدر حساس است که 20 مرتبه در قانون اساسی بر جایگاه آن تاکید شده است، افزود: قانون اساسی، میثاق ملی، پشتوانه عظیم، سند سعادت و پیشرفت کشور است.

مدرسی با بیان اینکه امروز قانون اساسی ما یکی از قوانین بسیار خوب در دنیاست و ما باید دقت کنیم که در انتخابات افرادی انتخاب شوند که به انقلاب ضربه نزنند، افزود: امروز سیستم انتخاباتی کشور ما یک سیستم بسیار قوی است چرا که مردم با رای مستقیم نمایندگان خود را انتخاب می کنند و امکان تخلف در انتخابات وجود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد

امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد