مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 10:082019-07-30فناوري

باریکی گوشی های هوشمند، جلوی تکامل دوربین آنها را گرفته!


مدیر عامل شرکت زایس به تازگی عنوان کرده است که ساختار باریک گوشی های هوشمند امروزی مانعی برای تکامل دوربین های بکاررفته در آنهاست.

- باریکی گوشی های هوشمند، جلوی تکامل دوربین آنها را گرفته! مدیر عامل شرکت زایس به تازگی عنوان کرده است که ساختار باریک گوشی های هوشمند امروزی مانعی برای تکامل دوربین های بکاررفته در آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکل کاشکه، مدیرعامل گروه کارل زایس، اخیرا درمورد پیشرفت و تکامل دوربین و لنزهای بکاررفته در گوشی های هوشمند خاطرنشان کرده است که ساختار باریک موبایل های امروزی جلوی پیشرفته و حرفه ای تر شدن دوربین های آنها را می گیرد.

از وقتی گوشی های هوشمند به حوزه دوربین های کامپکت و فشرده ورود پیدا کرد، ورود برندهای برتر و پیشگام در صنعت دوربین به این حوزه نیز اجتناب ناپذیر بود.

اما حالا به نظر می رسد که مدیرعامل این شرکت نظر متفاوتی درباره تکامل دوربین در گوشی های هوشمند دارد و آن نیز جلوگیری از فوق باریک شدن گوشی های موبایل است.

شرکت کارل زایس از جمله پیشگامان صنعت تصویربرداری محسوب می شود که یک شرکت اپتیک آلمانی بوده و توسط یک عینک ساز به نام کارل زایس در سال 1864 میلادی تأسیس شده است.

کارگاه ابتدایی زایس در زمینه های مختلفی از علم اپتیک نوآوری کرد و کیفیت تجهیزات نوری را برای ابزارهای مختلف صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باریکی گوشی های هوشمند، جلوی تکامل دوربین آنها را گرفته!

باریکی گوشی های هوشمند، جلوی تکامل دوربین آنها را گرفته!