مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 10:202019-07-30پزشكي

آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در 14 دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، محمد مهدی بحرالعلوم،رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری مرحله کشوری بخش کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت خبر داد و گفت: - رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری بخش کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، محمد مهدی بحرالعلوم،رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری مرحله کشوری بخش کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت خبر داد و گفت: ساعت 11 صبح سه شنبه 8 مرداد آزمون مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با شرکت برگزیدگان مرحله دانشگاهی این آزمون در سه گروه دانشجویان، کارکنان و اساتید در دانشگاه های منتخب علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: دانشگاهیان وزارت بهداشت در بخش معارف بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در 9رشته احکام، احادیث اهل بیت (ع)، مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، ترجمه و تفسیرقرآن کریم، سیره معصومین (ع) حفظ موضوعی قرآن، پرسمان معارفی و سبک زندگی قرآنی با یکدیگر رقابت می کنند.

رییس مرکز قرآن و عترت ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، کاشان، کرمانشاه، مشهد، شیراز، بوشهر، زاهدان، بندرعباس، کرمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در 14 دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در 14 دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد