مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 10:302019-07-30سياسي

آیا «بی بی سی فارسی» بیطرف و صادق است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بی بی سی فارسی بنابر ادعای مدیران آن، یک سازمان رسانه ای بزرگ بین المللی است که تلاش می کند اخبار و اطلاعات را به صورت صادقانه، - به طور مثال، امسال بی بی سی فارسی در شبکه و سایت خود ضمن بایکوت راهپیمایی سراسری روز قدس در ایران، حتی حاضر نشد در بخش خبر های کوتاه خود نیز به این موضوع اشاره کند.

تصویر بالا تنها تصویری است که کانال تلگرامی بی بی سی، ساعت ها پس از پایان راهپیمایی روز قدس از حضور میلیونی مردم ایران در این راهپیمایی با تیتر راهپیمایی روز قدس در شهر های مختلف ایران منتشر کرد.

این درحالی است که اخبار معدود تجمعات کوچک اعتراضی در ایران توسط این رسانه همواره به صورت لحظه ای همراه با فیلم و عکس، پوشش گسترده داده می شود.

راستی آزمایی؛ آیا بی بی سی فارسی بیطرف و صادق است؟در ادامه برای راستی آزمایی بیشتر ادعای بی بی سی فارسی مبنی بر اطلاع رسانی صادقانه، بیطرفانه و سریع اخبار خروجی وب سایت آن را به صورت رندوم (از تاریخ شنبه 18 خرداد تا جمعه 24 خرداد 98) مورد پایش قرار دادیم و مطالب آن را در همان بازه زمانی با اخبار منتشره در سایت های مشرق و تابناک (منسوب به جریان اصولگرا) همچنین سایت های عصر ایران و انتخاب (منسوب به جریان اصلاحات) و همینطور پایگاه اینترنتی رادیو فردا وابسته به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا «بی بی سی فارسی» بیطرف و صادق است؟

آیا «بی بی سی فارسی» بیطرف و صادق است؟