مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 14:282019-07-30سياسي

توصیه های آیت الله جنتی درباره انفاق در راه خدا


هرچه در راه خدا انفاق شود در عوض چندین برابر در دنیا و آخرت پس داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای نگهبان، صبح امروز سه شنبه (8 مرداد 1398) حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر به همراه مدیر عامل بنیاد و تعدادی از خیرین با آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در محل این شورا دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله جنتی ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام متبرکه ذی الحجه که ماه دعای عرفه، عید قربان و عید غدیر است، گفت: باید از برکات این ماه به خوبی بهره مند شویم و بیشتر به خدا توجه کنیم، چون هر چه داریم از خدا داریم و اگر رابطه ما با خدا خوب شد، امور اصلاح می شود والا ضرر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آیات متعدد قرآن راجع به انفاق توصیه هایی دارد، گفت: قرآن به انفاق در راه خدا دعوت می کند؛ چراکه هر چه در این راه پرداخت شود در عوض چندین برابر در دنیا و آخرت پس داده خواهد شد.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در کشور ما حضرت علی علیه السلام نباید مظلوم واقع شود، گفت: الحمدالله مردم ایران عشق و علاقه خود را به اهل بیت علیهم السلام نشان داده اند و هر جا آثاری از اهل بیت علیهم السلام بوده، اظهار علاقه کرده و در این راه سخاوتمندانه کمک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های آیت الله جنتی درباره انفاق در راه خدا

توصیه های آیت الله جنتی درباره انفاق در راه خدا