مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 ساعت 04:582019-07-31پزشكي

چند توصیه غذایی برای داشتن خوابی بهتر


احساس خستگی و فرسودگی می تواند منجر به کنار گذاشتن عادات سالم مانند ورزش کردن و خوردن غذاهای سالم شود اما رعایت برخی استراتژی های غذایی می تواند به کاهش استرس و بهبود خواب و در نتیجه حل این مشکل کمک کند.

- عکس: دیلی اکسپرس احساس خستگی و فرسودگی می تواند منجر به کنار گذاشتن عادات سالم مانند ورزش کردن و خوردن غذاهای سالم شود اما رعایت برخی استراتژی های غذایی می تواند به کاهش استرس و بهبود خواب و در نتیجه حل این مشکل کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استرس بخشی عادی از زندگی همه افراد است اما زمانی که تداوم یابد می تواند منجر به بروز التهاباتی شود که نقشی کلیدی در ابتلا به بسیاری از بیماری ها دارد.

هورمون های استرس با ذخیره سازی چربی در میان تنه منجر به افزایش وزن می شوند.

این چربی های دور شکمی به شدت خطرناک بوده و خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش می دهد.

خواب کافی و مناسب که بین 7 تا 9 ساعت تعریف می شود، برای سلامتی، عملکرد جسمی و ذهنی و سلامت عاطفی فرد در کنار تغذیه مناسب و تناسب اندام اهمیت دارد اما بسیاری از افراد خواب کافی و مناسب ندارند.

کمبود خواب مزمن می تواند عامل بروز مشکلات بسیاری از جمله کاهش بازده کاری به دلیل تضعیف مهارت های تمرکز و تفکر، اخلال در توانایی فرد در انجام چندین کار همزمان، دشوار شدن تصمیم گیری و افزایش احتمال خطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه غذایی برای داشتن خوابی بهتر

چند توصیه غذایی برای داشتن خوابی بهتر