مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 ساعت 08:032019-07-31اقتصادي

افزایش زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موجب جذب سرمایه گذار می شود


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: با تایید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و حمایت بخش خصوصی زمینه طرح توسعه اسکله اختصاصی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با هدف خدمات رسانی مناسب به واحدهای فولادی .

- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: با تایید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و حمایت بخش خصوصی زمینه طرح توسعه اسکله اختصاصی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با هدف خدمات رسانی مناسب به واحدهای فولادی مستقر این منطقه فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خلج طهرانی در این خصوص تصریح کرد: ظرفیت فعلی این اسکله 12 میلیون تن در سال می باشد که با اجرای کامل طرح توسعه و اضافه شدن هفت پست اسکله جدید و همچنین اسکله دلفینی دو کله مخصوص صادرات مواد مایع (نفت، فرآورده های نفتی و نفت کوره) با حدود سه برابر افزایش به 35 میلیون تن می رسد.

وی افزود: از آنجایی افزایش زیر ساخت ها موجب جذب سرمایه گذار بیشتر و در نتیجه رونق تولید خواهد شد یکی از مهم ترین اهداف توسعه زیر ساختی در سال جاری توسعه اسکله اختصاصی منطقه ویژه از طریق بخش خصوصی (کنسرسیومی متشکل از شرکت های معدنی و فولادی) و در نهایت تبدیل آن به هاب صادرات و واردات صنایع معدنی و فلزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موجب جذب سرمایه گذار می شود

افزایش زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موجب جذب سرمایه گذار می شود