مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 ساعت 09:232019-07-31بين الملل

پیام تسلیت بشار اسد برای درگذشت السبسی


وزارت خارجه تونس اعلام کرد که رییس جمهوری سوریه در پیامی درگذشت باجی قاید السبسی رییس جمهوری تازه درگذشته تونس را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

- وزارت خارجه تونس اعلام کرد که رییس جمهوری سوریه در پیامی درگذشت "باجی قاید السبسی" رییس جمهوری تازه درگذشته تونس را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه تونس اعلام کرد که بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در پیامی ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت تونس برای درگذشت باجی قاید السبسی، اعلام کرده است: با اندوه بسیار از خبر درگذشت محمد باجی قاید السبسی، رییس جمهور تونس که زندگی خود را صرف کار ملی و خدمت به کشورش کرد، مطلع شدم و درگذشت او را تسلیت می گویم.

ریاست جمهوری تونس روز پنجشنبه (سوم مرداد ماه) اعلام کرد که باجی قاید سبسی، رییس جمهور 93 ساله تونس که مسن ترین رییس جمهور جهان بود، پس از انتقال به بیمارستان نظامی تونس در پی وخامت اوضاع جسمانی اش درگذشت.

در 27 ژوییه تشییع جنازه رییس جمهور فقید تونس در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

پیکر وی از کاخ قرطاج در حومه پایتخت به قبرستان جلاز منتقل و دفن شد.

از سوی دیگر، وزارت خارجه تونس اعلام کرد که فرانک والتر اشتاینمایر، رییس جمهور آلمان و آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور نیز پیام های تسلیتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت بشار اسد برای درگذشت السبسی

پیام تسلیت بشار اسد برای درگذشت السبسی